Featured Post

http://www.kathrynsky.de/2017/07/once-upon-time-i-used-to-be-fashion.html

Kirsten Dunst inszeniert von Jason Hetherington, gestyled von Leith Clark.

Die wunderbare Leith Clark ist eine meiner liebsten Stylisten – das ihre Arbeit durchdacht und doch so voller Zurückhaltung ist, hat sie mit der amerikanisch-deutschen Schauspielerin Kirsten Dunst wieder mal bewiesen. Jason Hetherington lichtete das Ganze für das Flaunts Magazins ab.


The real secret to total gorgeousness is to believe in yourself, 
have self confindence, and try to be secure in your decisions and thoughts.
 

I think it's best to date someone who doesn't do what you do.


Everybody smokes! 
Models, actresses, everyone! 
Don't they realize that it's gross? 
I understand it's an addiction, but it still pains me to see my friends do it.



I really want to do a film in another language. My dad's from Germany, so it'd be really cool to do a film in German. I'm not quite fluent, but I can get there. And my accent's pretty good. I wouldn't feel too out of my element.
 Mehr Zitate von Kirsten Dunst 

Liebe Kirsten, bei dem nächsten Besuch deiner Großeltern oder dem Miniaturwunderland in Hamburg, sag doch mal kurz Bescheid und wir gehen noch einen Kaffee trinken ;) (Hach, das wäre schön und auf Deutsch können wir uns ja auch unterhalten!)

Kommentar veröffentlichen

My Instagram